Groenwest: Serviceverzoek/reparaties

Is er iets stuk in de woning? Moet er iets gerepareerd worden? U kunt snel en gemakkelijk een reparatieverzoek indienen via de volgende link: Reparatieverzoek.

 

  • GroenWest voert geen onderhoud uit aan zelf aangebrachte voorzieningen. Dit geldt ook voor overgenomen aanpassingen in de woning.
  • Reparaties worden door ons uitgevoerd wanneer er sprake is van slijtage door normaal gebruik. Bij vernieling, verlies of onoplettendheid zijn de kosten voor u.
  • Schade door inbraak? Doet u dan direct aangifte bij de politie. De reparatie kan alleen na het overleggen van een proces verbaal in behandeling worden genomen.
  • Heeft u een reparatieverzoek voor uw Centrale Verwarming of uw Mechanische Ventilatie?
    Neemt u dan rechtstreeks contact op met de firma Breman: 0900-82 12 174.
  • N.B.: indien u als  bewoner warm water krijgt via geiser of boiler zullen ze zelf contact moeten opnemen met Eneco.

Zand:
Huurders kunnen 1x per jaar maximaal 3 kuub zand bestellen via de Servicelijn. Minimaal 5 dagen vooraf bestellen, het wordt thuisbezorgd.
Als men het zand zelf wil afhalen kan dat ook, na het bestellen bij de Servicelijn kan men direct terecht bij de Zand- en grindhandel Fa. De Rooij in De Hoef.

Zonnepanelen
In samenwerking met Solarteam BV biedt Groenwest de huurder de mogelijkheid om zonnepanelen aan te laten brengen op de huurwoning. De huurder betaalt een bedrag extra aan servicekosten, maar uiteindelijk zullen de energiekosten per jaar lager zijn.
Meer informatie kunt u vinden via de website van Solarteam
Zie de informatie op de website van GroenWest.
 

088-0129000

 info@groenwest.nl

Ga naar de website...

Kosten en vergoeding

In de brochure Serviceabonnement ziet u direct of u zelf iets moet repareren of vervangen en dus de kosten voor eigen rekening zijn, of dat GroenWest dat doet. Zie hier Brochure serviceabonnement.