Sensoor: dag en nacht een luisterend oor

De regeling sensoor is vervallen en is nu de luisterlijn geworden.

 

 

 

 

 

 

De Luisterlijn telefoon:
Bellen met onze telefonische hulpdienst kan anoniem, dag en nacht, alle dagen van de week, het hele jaar door. Al meer dan 60 jaar weten mensen de Luisterlijn te vinden. Want praten lucht op. Wanneer je pijn hebt of ergens over piekert; op de momenten dat je je alleen voelt of juist blij. Wij geven je even dat steuntje in de rug. De hulp is vrijblijvend en anoniem.

De Luisterlijn email:
Je wilt je verhaal kwijt. Maar je bent meer een schrijver dan een prater. Of je wilt eerst zelf goed op een rij krijgen waar je precies mee zit. Een e-mail sturen naar de Luisterlijn is dan heel geschikt. Je kunt je verhaal nog eens lezen voor je het naar ons verstuurt. Degene die jouw e-mail leest, formuleert met zorg een reactie terug. Natuurlijk is deze e-mailwisseling bij ons in veilige handen.

Stuur direct een e-mail naar ehulp@deluisterlijn.nl om in contact te komen met één van onze vrijwilligers. Let op: Dit e-mailadres is alleen bedoeld voor mensen die een luisterend oor zoeken, niet voor algemene informatie of andere zakelijke mededelingen. Voor algemene (informatie)vragen kun je mailen naar info@deluisterlijn.nl.  

Ontvang je liever geen bericht op je eigen e-mailadres? Meld je dan aan op de e-hulppagina van de Luisterlijn. Je hoeft hiervoor geen persoonlijke gegevens te gebruiken, zelfs je eigen e-mailadres niet. Je kunt na de aanmelding direct starten met een e-mail aan de Luisterlijn. Met je zelfgekozen gebruikersnaam en wachtwoord kan je daarna steeds inloggen om e-mails van de de Luisterlijnmedewerker te lezen en te beantwoorden.
Wil je liever direct contact, dan kun je beter chatten of bellen.

De Luisterlijn chat:
Chatten is een fijne manier om je hart te luchten. Je kunt rustig je woorden kiezen. Je verhaal wordt aandachtig gelezen. We leven en denken met je mee en samen zoeken we naar manieren om met je probleem of verdriet om te gaan. En na afloop kun je het gesprek nog eens nalezen. De hulp is gratis.

 

( 26-02-2021 voorheen Sensoor)

Bellen: 088 0767 000 voor een luisterend oor of bel een lokaal nummer (alleen de kosten voor je provider).

Mailen: Als je liever schrijft dan kun je via de e-hulppagina contact maken. Er is dan geen persoonlijk mailadres nodig.

Chatten: klik hier
Dagelijks online van 10.00 tot 22.00
Chatgesprekken worden aangenomen tot 21.30.

0880767000

 info@deluisterlijn.nl

Ga naar de website...

Toelatingsvoorwaarden

Ben je jonger dan 18 jaar? Dan past de kindertelefoon mogelijk beter bij jou. 

Kosten en vergoeding

Telefoon: kosten van de profider.

Chatten en mailen is gratis.