Cazas: Serviceverzoek/reparaties/wespennest in of aan de woning

Is er iets stuk in de woning? Moet er iets gerepareerd worden? U kunt snel en gemakkelijk een reparatieverzoek indienen via de volgende link: Indienen Reparatieverzoek.

Noodgeval of calamiteit
Is er sprake van een noodgeval of calamiteit wat niet tot de volgende werkdag kan wachten? Bel direct onze servicelijn: (088) 012 9000, deze is 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar.

Wespennest 
Voor het verwijderen van wespennesten in of aan de woning kunt u een reparatieverzoek indienen. klik hier voor info
U kunt ook met ons bellen (088 012 90 00). 
Let op: u moet zelf mieren en andere insecten bestrijden. Lees hier hoe u mieren kunt bestrijden. 

Voordat u een reparatieverzoek indient:

  • In de brochure Serviceabonnement ziet u direct of u zelf iets moet repareren of vervangen en dus de kosten voor eigen rekening zijn, of dat Cazas Wonen dat doet. Zie hier Brochure serviceabonnement.
  • Cazas Wonen voert geen onderhoud uit aan zelf aangebrachte voorzieningen. Dit geldt ook voor overgenomen aanpassingen in de woning.
    Reparaties worden door ons uitgevoerd wanneer er sprake is van slijtage door normaal gebruik. Bij vernieling, verlies of onoplettendheid zijn de kosten voor u.
  • Schade door inbraak? Doet u dan direct aangifte bij de politie. De reparatie kan alleen na het overleggen van een proces verbaal in behandeling worden genomen.
  • Heeft u een reparatieverzoek voor uw Centrale Verwarming
    Woont u in: Abcoude, Amstelhoek, Baambrugge, de Hoef, de Meern, Haarzuilens, Mijdrecht, Utrecht, Vinkeveen, Vleuten, Waverveen, of Wilnis? Dan kunt u zelf bellen met Feenstra op telefoonnummer 088-845 5000 
    Woont u in: Harmelen, Kamerik, Linschoten, Montfoort, Woerden of Zegveld? Dan kunt u zelf bellen met Energiewacht op telefoonnummer 088-555 3250.
  • Heeft u een reparatieverzoek voor uw Mechanische Ventilatie?
    Neemt u dan rechtstreeks contact op met Feenstra op telefoonnummer 088-845 5000.

    Zand:
    Huurders kunnen 1x per jaar maximaal 3 kuub zand bestellen via de Servicelijn. Minimaal 5 dagen vooraf bestellen, het wordt thuisbezorgd.
    Als men het zand zelf wil afhalen kan dat ook, na het bestellen bij de Servicelijn kan men direct terecht bij de Zand- en grindhandel Fa. De Rooij in De Hoef.

    Zonnepanelen
    In samenwerking met Solarteam BV biedt Cazas de huurder de mogelijkheid om zonnepanelen aan te laten brengen op de huurwoning. De huurder betaalt een bedrag extra aan servicekosten, maar uiteindelijk zullen de energiekosten per jaar lager zijn.
    Meer informatie kunt u vinden via de website van Solarteam
    Zie de informatie op de website van Cazas
    Voor vragen over zonnepanelen kunt u bij het solarteam terecht: tel: 0850657397 info@hetsolarteam.nl
     

Hoofdkantoor

088-0129000

 info@cazaswonen.nl

Ga naar de website...

Kosten en vergoeding

In de brochure Serviceabonnement ziet u direct of u zelf iets moet repareren of vervangen en dus de kosten voor eigen rekening zijn, of dat Cazas Wonen dat doet. Zie hier Brochure serviceabonnement.

Aanvraag procedure

U kunt snel en gemakkelijk een reparatieverzoek indienen via de volgende link: Indienen Reparatieverzoek.